Ehandel er vores eneste fokusområde

Annoncering for ehandelsbutikker er anderledes. Du har flere produkter, flere mærker, flere kategorier, flere annoncemuligheder, flere udsalg, flere kampagnetyper. Der er bare mere at tage sig til end ved lead genereringskampagner. Butikker, som sidder i følgende situationer får oftest mest ud af vores hjælp:

  • Nye webshops, som har beviselige resultater og gerne vil vækste hurtigt
  • Etablerede webshops, der gerne vil ekspandere deres online markedsføring
  • Butikker, der har set deres produkter sælge godt offline, men ikke har haft succes med online annoncering

Webshops jeg har hjulpet

 

 

 

Hvordan vi hjælper dig

På sigt betaler vi altid for os selv

Vi har ét mål i SavvyRevenue og det er at få de rette kunder ombord. Vi tager kun kunder ind, når vi ved, at vores honorar matcher den værdi vi kan skabe. Er vi ikke sikre på dette, så siger vi det tidligt i forløbet og så tager en snak om det.

Ubegrænset optimering og sparring

Du behøver ikke læse det med småt for at forstå hvad vores AdWords aftaler indeholder. Hvad end det er feed optimering, strategi, kampagneopsætning, annoncer, osv. så er det vores ansvar at sørge for, at vi kommer i mål.

Vores fokus er din vækst

Det første skridt er, at vi bygger et godt fundament med profitable AdWords kampagner. Arbejdet ender dog ikke der. Vi skal ud over stepperne med nye søgeord, kampagnetyper og kanaler, som fx Facebook.

Typisk tilbudsproces

Første samtale

Vi stiller spørgsmål omkring din forretning og hvordan du synes dine AdWords kampagner performer.

Analyse af dine kampagner

Før vi kan sige præcist hvordan vi kan hjælpe tager vi et dybdegående kig på dine nuværende kampagner.

Tilbud

Vi fremsender et forslag på samarbejde inklusiv strategi, pris og tid.

Gennemgang af tilbud

Sammen taler vi om de vigtigste punkter og tweaker strategien, hvis nødvendigt.

Det hårde arbejde starter

Du underskriver aftalen, og vi går i gang med arbejdet

 

Få et oplæg til et samarbejde




Hurtige spørgsmål

Er I specialiseret i en vis industri?

Vi fokuserer udelukkende på ehandel og arbejder med konti, der har over 25.000 kr. per måned i forbrug.

Hvad bør jeg være opmærksom på?

Vores fokus er på performance. Vi arbejder ikke med vage mål, som fx “sænk min klikpris”.

Jeg er ikke sikker på, at I kan hjælpe

Udfyld formularen og lad os se. Det skader ikke at spørge. Alt andet lige, så kan vi henvise dig til konsulenter vi stoler på.

Har I brug for adgang til min konto for at give et oplæg?

Ja. Uden adgang ender vi med bare at give dig et generisk oplæg, der potentielt går imod hvad din data siger.

Hvad er Jeres typiske priser for AdWords optimering?

Mellem 9.000 kr. og 35.000 kr. per måned. Vi tjener altid vores honorar hjem igen, og mere til. Læs mere om vores tanker vedr. prissætning.

Hvilke kunder arbejder I ikke med?

Vi arbejder ikke med annoncører, der ikke indenfor ehandel og sjældent arbejder vi med helt nye webshops. For mere information, læs vores typiske kundeprofil.