Vores fokus er på at vækste dit salg indenfor dine profitmarginer

 

Du behøver ikke læse det med småt for at finde ud af hvad det betyder, når vi står for dine AdWords kampagner. Når vi står for din AdWords optimering gør vi alt hvad der skal til for at opnå vores mål:

  • Vi optimerer alle aspekter af dine AdWords kampagner
  • Vi bruger taktikker til at maksimere dit overskud
  • Vi er proaktive omkring ekspansion og nye features

Sagt med andre ord, så står vi for alle AdWords-relaterede opgaver. Du er velkommen til at være lige så involveret, som du har lyst til, men ofte arbejder vi med annoncører, der ikke ønsker at være hands-on. Vi er i hyppig kommunikation via telefon, email og instant-messaging.

Remarketing

Google AdWords

Shopping Ads

Bing Ads

Beviste metoder til at vokse AdWords kampagner profitabelt

 

Start med det sikre

Vi starter altid ud med en opsætning, som vi ved fungerer i 9/10 tilfælde: traditionelle AdWords søgekampagner, Shopping kampagner og dynamisk remarketing.

Udnyt de gode resultater

Når vi har opnået profitable kampagner vil vi begynde investere i nye kampagnetyper, flere søgeord og andre målgrupper for at maksimere vores AdWords resultater.

Nye annoncekanaler

Til slut vil vi fokusere på nye kanaler (bl.a. Facebook produktannoncer). Alt dette kan gå så hurtigt eller langsomt, som passer din forretning.

Hjerner først. Dernæst software.

Vi kombinerer vores erfaring, intuition og ihærdighed med de seneste AdWords værktøjer. Vi forsøger ikke at spilde vores tid på ting, som vi mener en computer kan gøre bedre:

  • Budgivning
  • Annoncetest validering
  • Optimering af data feeds
  • Opbygning af produktkampagner

Og meget mere. Vi tror på teorien “decision fatigue”, hvilket betyder, at du kun har en vis mængde energi til at tage beslutninger hver dag.

Vores fokus er hvor vi kan lave det største impact

Vi kan godt lide at være savvy og sørge for, at vi bruger vores hjernekraft der hvor det betyder mest:

  • Udvikling af en vindende strategi til dit marked
  • Analyse af dine konkurrenters aktiviteter og taktikker
  • Skrivning af sælgende annoncetekster
  • Udvide til andre målgruppe ved søgeordsanalyse
  • Opsætning af kampagner på nye kanaler
  • Strømlining af vores søgeord på tværs af “the buyer’

Når vi kan bruger vi et værktøj til at arbejde smartere og fokusere på områder hvor vi kan have det største impact.


 

1) Lær hinanden at kende

Vi starter ud med at høre lidt omkring din AdWords mål, AdWords historik og generelt om din webshop. Desto bedste vi kender dig, desto bedre resultater leverer vi.

2) Analyse af din nuværende AdWords konto

3) Low hanging fruit og opsætning af nye kampagner

4) Kontinuerlig AdWords optimering

5) Udvidelse til andre Google kampagnetyper

6) Udvidelse til bl.a. Facebook


Webshops jeg har hjulpet

 

Tre forskellige betalingsmetoder

 

Performance-baseret

Består af et minimumshonorar og en bonus for at opnå vores mål.

Fast pris

Vi fastsætter de præcise opgaver associeret med din konto og giver dig en fast pris.

Procentdel af budget

Består af en procentdel af dit annonceforbrug med ubegrænset optimering.

Lad os tage en uforpligtende snak

 




Krav til annoncører

Min. 20.000 kr i AdWords budget per måned (eller potentialet for at komme hertil)

Midler til at øge dit budget 3-5 gange under forudsætning vi rammer vores mål

Mulighed for at spore omsætning via Analytics (vi skal nok installere hvis du ikke har det)


Hurtige spørgsmål

Hvad bør jeg være opmærksom på?

Vores fokus er på performance. Vi arbejder dårligt med vage mål, som “sænk min klikpris”.

Hvor involveret har jeg brug for at være?

Lige så meget, eller lidt, som du har lyst til. Hvad du bestemt ikke har brug for er at være involveret i noget PPC teknisk. Vi tager imod alle forslag du har, men der var en årsag til, at du hyrede os.

Hvorfor tager I betaling jf. annonceforbrug?

Når vi kombinerer dit annonceforbrug med et performance mål (typisk ROI) mener vi, at den værdi vi bringer til bordet er korrekt værdisat.

Arbejder I på min nuværende konto?

Ja. Vores prioritet er at optimere din annoncering, så dine resultater bliver bedre. Dette kan vi sagtens gøre fra din nuværende konto (vi sætter dog altid nye kampagner op).

Kan jeg få en fast pris per måned?

Ja, det kan du sagtens.

Hvor ofte hører vi fra Jer?

Lidt for meget har vi hørt 🙂 Spøg til side. Du hører fra os cirka en gang om ugen, og vi sætter en rapporteringsstruktur op, der passer til dine behov.