09
sep - 2010

Se hvornår en AdWords Specialist kan betale sig

En AdWords specialist kan bringe dine kampagner op på et niveau, som du ikke havde troet var muligt. Du kan her læse mere om hvorfor du skal finde en AdWords specialist, samt slutter vi af med hvor du finder en dygtig AdWords specialist.

Nogle af de fordele, som findes ved at samarbejde med en AdWords specialist er blandt andet:

  • Fuld administration af dine AdWords kampagner
  • Fuld gennemskuelighed
  • Faste rapporter og samtaler om resultater
  • Viden om både search og display annoncering, samt brug af Google Analytics

For at kunne optimere dine AdWords kampagner til sidste dråbe er det nødvendigt for din AdWords specialist at kunne brugeGoogle Analytics på avanceret niveau. Der er ikke behov for at være faktisk Analytics ekspert, men det skader da bestemt ikke.

Når du hyrer en AdWords specialist vil du opdage, at vedkommende lader alt arbejdet foregå på din egen konto eller en konto, som du har fuld adgang til. En vis del af en AdWords specialists arbejde ligger udenfor kontoen i både konkurrentundersøgelse og faktisk udtænkning af AdWords strategien.

Derfor vil det være fuldt naturligt, at du kan følge med på kontoen, da Adwords specialisten ikke har noget at skjule og på samme tid ikke viser dig sine ’forbudte trin’.

Derudover er en AdWords specialist aldrig bange for at lade kunden granske arbejdet til mindste detalje. Med de rette Google Adwords specialister på banen vil alt være udtænkt ned til mindste detalje. Finder du derfor noget, som du mener er atypisk eller forkert har de med garanti en forklaring.

En AdWords specialist passer ikke til alle

Det er ikke alle, som kan få lige stor gavn af en AdWords specialist på fuld tid. De fleste AdWords specialister er uhyre efterspurgte og kan derfor godt tåle at sætte et naturligt højt honorar, da de er hver en krone værd og mere til.

Før du derfor hyrer en AdWords ekspert bør du derfor se nærmere på dit forbrug. For langt de fleste tilfælde skal dit budget ligge på 20.000 kroner månedligt og helst derover før en AdWords specialist finder dette attraktivt.

Der er dog undtagelser til denne regel, da mange annoncører faktisk har potentialet, men bare mangler at se resultater. Har du den rette indstilling vil du ikke meget efter, at du entreret med en Adwords specialist kunne se et meget stigende forbrug, men et endnu mere stigende overskud. Det er derfor du skal hyre en AdWords specialist.

Hvor finder jeg en AdWords specialist?

Du har skam allerede fundet en. Andreas Lolk driver til daglig PPC Profit sammen med en række samarbejdspartnere og freelancere.

Den daglige kontakt og AdWords arbejde står jeg får, men lader samarbejdspartnere stå for SEO, grafisk arbejde og tekstforfatter-opgaver.

Dette er opsat således for, at jeg dagligt kan arbejde intensivt med AdWords og videreudvikle de strategier, samt teknikker indenfor AdWords, som gør, at mine kunder tjener flere penge på AdWords.

Jeg garanterer altid bedre resultater, når jeg laver en aftale med nye kunder omkring AdWords optimering. Jeg stoler på mine egne evner indenfor Google AdWords til, at jeg kan stille en sådan garanti.

Får du ikke bedre resultater tilbagetaler jeg det fulde honorar uden diskussion.

Andreas Lolk

AdWords Specialist at PPC Profit
Jeg driver til daglig PPCProfit.dk og det amerikanske AdWords bureau White Shark Media, hvor jeg er CMO. Jeg skriver derudover på flere amerikanske PPC blogs og er en stor fan af Google AdWords.
Del indlægget
 
   
Følg mig på Google+ eller Twitter

Vær med i debatten