360° optimering af din AdWords konto med fokus på profit

1
ud af 3
pladser tilbage!

For at opbygge den bedste AdWords kampagne kræver det kontinuerlig optimering af søgeord, annoncer, budgivning og mange andre faktorer.

Hos PPC Profit behøver du ikke læse det med småt for at finde ud af hvad aftalen indeholder. Når du bestiller AdWords optimering betyder det, at jeg gør alt hvad der skal til for at vi kommer i mål:

  • Fuld optimering uden begrænsninger (Search + Display)
  • Fokus på maksimering af ROI jf. håndgribelige data via Google Analytics
  • Direkte kontakt til eksperten – ingen “account manager” eller mellemled

Du hyrer mig i den forstand ikke til at tilføje søgeord, skrive annoncer eller lignende. Du hyrer mig til at få dine kampagner op på et højere niveau, hvor du tjener flere penge på dem. I min erfaring er de fleste AdWords annoncører langt hen ad vejen ligeglade med hvordan vi når mål – bare vi når i mål.

Sådan foregår et AdWords samarbejde typisk

  1. Udførlig analyse af nuværende kampagner

    • Budgivning
    • Indtjening / ROI
    • Søgeordslister
    • Konkurrenter
    • Analytics analyse
    • Annoncetekster
  1. Analyse af tiltag, der kan give hurtige performance boosts

    • Annoncetekster
    • Budgivning
    • Ad Extensions
    • Standsning af søgeord, annoncegrupper og kampagner uden profit
  1. Fastsættelse af strategi, mål og budget for de næste 6-12 måneder

    • Strategi for udbygning af konto
    • Skemalægning af optimeringer
    • Aftale om mål for performance
    • Gradvis øgning af budget
  1. Genopbygning af konto baseret på analyse og strategi

    • Udarbejdelse af AdWords Scripts til at styre budgivningen automatisk
    • Nye kampagner med annoncer, søgeord og indstillinger
    • Udbygning af nuværende kampagner med henblik på fuld udnyttelse af tilgængelige søgninger på Google
  1. 360 grader optimering af din AdWords konto

      • Fokus på at opnå højest muligt profit
      • Optimering mellem én til flere gange om ugen
      • Opsummering af optimeringshøjdepunkter via mail
      • Månedlig rapportering og fortløbende kommunikation

    Optimeringen vil være mere tidskrævende i løbet af de første 3 måneder imens genopbygningen finder sted.

  1. Efter kontrakten ender kan du selv fortsætte

    • Efter 3-6 måneder med AdWords optimering vil du få en nedskrevet manual til fortsat drift af dine kampagner eller vi kan forny aftalen.

Betal kun for meromsætning eller profit

Som en af de eneste danske AdWords eksperter tilbyder jeg en Pay-Per-Performance model for AdWords optimering. Denne er henvendt til større virksomheder, som enten:

  • Lige er startet, men har grundlaget for hurtig vækst
  • Har et stort forbrug, men ønsker at optimere dækningsgraden

Grundet det store arbejde, som ligger i Pay-Per-Performance betalingsmodeller tager jeg kun 3 kunder ind på denne løsning.

Krav til dig som annoncør:

  • AdWords forbrug på min. 20.000 kr./md. (eller have mulighed for det)
  • Midler til at øge forbruget til 3-5 gange dit nuværende forbrug
    givet, at du har en positiv ROI på AdWords
  • Mulighed for præcis tracking af fastsatte mål (fx via Analytics)

Passer din virksomhed ikke ind i ovenstående skema skal du være velkommen til at kontakte mig alligevel. Jeg har både kunder på performance-baserede løsninger og på faste månedlige priser for fuld AdWords optimering.

Min timepris starter på 1.050 kr., men vi aftaler typisk en fast pris per måned, så du ved lige præcis hvad du kan regne med.

Læs udtalelser fra kunder og kollegaer

- Stol ikke blindt på hvad jeg siger (før du har læst nedenstående)
  • Sasa Kosevic - AdWords Referenceq
    Sasa Kovacevic
    Online Marketing Manager

    Vi havde nogle udfordringer med vores Adwords konto, og bestilte et AdWords Profit Tjek fra PPC Profit med henblik på, at få mere ud af vores samlede AdWords budget. Allerede indenfor et par dage fik vi en meget udførlige og lige-til-at-gå-til analyse af vores kampagner (over 50 forskellige). PPC Profit ramte lige på sømmet i forhold til her og nu områder vi kunne forbedre, men indeholdte på samme tid også flere overordnede tiltag, som ville være mere krævende at implementere.

    Vores erfaringer med Andreas Lolk og PPC profit har været super gode. vi har været i løbende kontakt med Andreas siden og der er ingen tvivl om, at han kan sit kram indenfor AdWords annoncering. Han har fingeren på pulsen, og har 100 % styr på alle grene indenfor AdWords-universet.

    Vi anbefaler gerne Andreas Lolk og PPC Profit til rådgivning eller optimering af AdWords kampagner. Et valg du ikke vil fortryde.

  • Nikolaj Astrup Madsen
    Nikolaj Astrup Mads
    Ekstern konsulent

    Vi har brugt Andreas til opsætning og drift af AdWords i tre lande. Efter at have forsøgt nogle af de større bureauer tidligere uden held, har vi med Andreas endelig fået opbygget en succesfuld konto, som langsomt vokser sig større og mere lønsomme.

    Andreas leverer en meget stabil og professionel indsats og man er aldrig i tvivl om hvad status eller næste skridt er. Andreas er ikke den billigste AdWords konsulent, men til gengæld er han bare det bedre.

    (Udtalelsen er på vegne af og godkendt af Lasertryks administrerende direktør)

  • Jane Vestergaard AdWords Reference
    Jane Vestergaard
    Ejer

    Indrømmet, jeg var lidt skeptisk da jeg skulle hyre Andreas til at bistå med optimering af vores AdWords konto. Vi har tidligere selv stået for det, og har haft forskellige konsulenter ind over, ofte med meget begrænset succes. Men vi måtte have hjælp, da vores forretning havde brug for fuld attention på adwordsområdet. Efter en fin anbefaling af Andreas, gik vi i gang med vores samarbejde.

    Der har ikke været grund til at være skeptisk overhovedet, Andreas er en værdifuld ressource for vores forretning. Fra start har han været meget lydhør overfor hvilke erfaringer og bekymringer vi havde, og har været rigtig god at kommunikere med. Hurtigt fik han fornemmelsen af vores forretning. Andreas kigger ikke bare bagud og optimere eksisterende kampagner, han er god til at sende forslag til nye kampagner, og endda give mig input til nye kategorier på vores shop, som han har en fornemmelse af kan gavne vores forretning.

    Andreas har opnået flotte resultater – selv i vores altafgørende December måned. Dette er forbedringerne sammenlignet med sidste år:

    • December: 55,28% højere omsætning med 26% højere udgift (stadig meget rentabel ROI)
    • Januar: 24,92% højere omsætning med 3,18% højere udgift

    På nuværende tidspunkt står vi midt i et shop skifte, og her har vi taget Andreas med på råd, da han bidrager med værdifuld information.

    Vi er meget trygge ved at Andreas er ansvarlig for vores AdWords, så vi med ro i sindet kan udvikle forretningen på andre områder, og vide, at Andreas hele tiden har fokus på at vores kampagner kører optimalt.

  • Jesper Kjerrumgaard
    Jesper Kjerrumgaard
    Adm. Direktør

    Det er ikke så svært at skabe en omsætning med Google Adwords, men det kan være svært at skabe et overskud.

    Vi har samarbejdet med Andreas siden 2009 omkring vores Adwords konto til E-tasker.dk (årets Webkomet 2010). Vi startede samarbejdet med et par af vores kampagner, men kunne efter kort tid se, Andreas’ store indsigt i Adwords og valgte derfor hurtig at udvidde samarbejdet til hele vores konto.

    I midt 2011 holdt vi en pause i vores samarbejde pga. en lyst til at prøve kræfter med at tage Adwords in-house. Vores konto har med årene groet sig stor og tidskrævende. I starten af 2013 måtte vi derfor erkende, blandt andet pga. alle Google’s mange nye tiltag, at vi ikke kunne gøre det lige så godt som Andreas.

    I skrivende stund har vi et forbilledligt samarbejde, Andreas vedligeholder ikke bare vores Adwords konto, han skaber en meget håndgribelig værdi i form af overskud.

  • Kasper Hvid
    Kasper Hvid
    CTO

    Vi startede ud med at hyre Andreas Lolk til at styre vores AdWords kampagner efter anbefaling af Claus Valgren i sommeren 2011 på en performance aftale. Efter omkring 6 måneder havde vi vendt vores kampagner fra break even til en tilfredsstillende lønsomhed.

    Efter ca. 9 måneder med Andreas hands-on på AdWords kampagnerne ansatte vi en in-house medarbejder, der skulle hjælpe med at stå for det hele. Andreas hjalp vores medarbejder med at blive sat ind i AdWords, og dette har resulteret i yderligere vækst, samt successfulde AdWords kampagner selv efter vi stoppede vores samarbejde.

    Jeg kan på det varmeste anbefale Andreas til hands-on AdWords optimering lige så vel som in-house sparring til store AdWords annoncører.

  • Christopher Hammer - E-gear AdWords Optimering
    Christopher V. Hammer
    Ejer

    Andreas Lolk og PPC Profit har været en stor genvist for os og vores webshop e-Gear.dk. Vi driver en mindre webshop med videresalg af softwareprodukter. Vi har tidligere selv forsøgt os med AdWords annoncering, men har desværre sandet at vores evner ikke slog til. Vi kontaktede Andreas Lolk, da han har fine referencer diverse steder på internettet.

    Efter få dage var vi i gang og indenfor en lille uges tid fik vi leveret en rapport, der indeholdte et væld af forbedringer og gode tips til optimering af vores AdWords kampagner. Det var dejligt nemt og ligetil at gennemføre de anbefalede ændringer og Andreas hjalp os på kompetent måde med de spørgsmål vi havde til det tekniske.

    Efter 2-3 uger mærkede vi en markant, positiv effekt af de implementerede ændringer. Vores CPC-priser er væsentligt lavere og vores konverteringer er ny skyhøj i forhold til vores egne kampagner førhen – den positive udvikling fortsætter hver uge. På den baggrund har jeg allerede personligt anbefalet Andreas Lolk til et par af vores forretningsforbindelser og vil ikke tøve med at gøre det til andre som gerne vil have mest muligt ud af AdWords.

    De varmeste anbefalinger herfra!

  • Rene Pløhn
    René Pløhn
    Indehaver

    Hos Stjerneadvokater.dk har vi brugt Google AdWords igennem flere år for at fastholde vores position som Danmarks førende formidler af dygtige advokater.

    Vores kampagner har været i hænderne på flere AdWords eksperter, der har optimeret og skruet på dem, og jeg troede faktisk ikke at vi kunne få ret meget bedre resultater ad den vej. Jeg var derfor ikke særlig optimistisk, da Andreas Lolk gennemgik vores kampagner, men det viste sig hurtigt, at jeg tog fejl.

    Da vi evaluerede resultaterne en måned efter havde vi skåret 33 % af vores budget og fået 126 % flere oprettede sager. Det var virkelig imponerende, og jeg kan kun opfordre andre firmaer til at søge professionel bistand hos Andreas og få optimeret deres AdWords kampagner i en rasende fart.